aslann_annesi Kızlar merhaba doğum yapalı 45 gün oldu hala 40 kanamam devam ediyor sizce normal mi doktora gitmeli miyim var mı aranızda böyle bu durumu yaşayan
myangelson aslann_annesi normal bazılarında uzun sürüyor benim de 45 gün sürdü ama lekelenme şeklinde geliyordu sonra tamamen bitti ertesi gün adet olmuştum doktora sordum adet olmuşsun dedi. 1 ay sonra aynı gün yine adet olmustum