xbebegimx Merve775 catlayacagi icin ve gerildigi icin olabilir, baska yerde de kasinti olursa doktorunuza soyleyin tahlil yaparlar
Merve775 xbebegimx bebe yağı kullanıyorum ama sadece karnımda böyle hafif hafif kaşıntı oluyor başka yerimde kaşıntı yok karnımda da sadece göbek deliğimin altı kaşınıyor Dün doktoruma söyledim takip et 5 6 gün sonra geldiğinde devam ediyorsa tahlil yaparız dedi
Oscarito41 Catlamaya baslamis olabilir zeytinyagi falan kullan birde sakin direk temasla ellerinle kaşıma…kasidikca catlatirsin gobisi… Kiyafetinin uzerinden avuc icinle sivazla…