Arzyndm Gebelikte saç boyatan var mı? Kaçıncı ayın da boyatmak doğru olur, diplere değmemesi gerekiyormuş sanırım
Melike_sevgi Arzyndm sadece kimyasal olduğundan değil kokusu yüzünden sanırım bebeğe zarar veriyormuş ben yaptırmadım hiç
eylmz Arzyndm iki Dr danıştım ikiside istediğim zaman boyayabileceğimi söyledi. Zaten zararlı diye kanıtlanmış bi durum yok bu konuda
2lokummannesiii Arzyndm organik boya ile tamamen boyadım ben saçımı 3.aydan sonra öneriyor genelde doktorlar bende öyle yapmıştım. Üzerinden 2 ay geçti yine diplerim geldi üşeniyorum yoksa boyayacağım 😂
elifsen Amonyaksız boyalar var onunla boyayabilirsin. Açma işlemi yapılması tavsiye edilmiyor genelede. Her gün Kullanılan parfüm deodorant yüz yıkama jeli vs va bakım ürünleri hatta sıvı sabuna bile dikkat ediyorsanız boyatmayabilirsiniz
Raife03 Arzyndm 3 aydan sonra boyadım balkonda boyadım ama kapalı alanda önermem komple boyamıştım ben hiç sorun olmadı
Cekilmezbirkiz Ben boyadım valla doğumdan 1-2 gün önce yine boyıcam saatlerce durmuyor zaten en fazla 40 dk