karaguzelirem_ Bende şahsen sezeryana soğuk bakan öncelik vermeyen biriyim bana soğuk geliyor o işlem. Tabi mecbur kalırsamda başıma gelecek olan bir durum. Daha çok akışına bıraktım ben. Yani önceliğim normal şuan 38+2 yim bebeğin pozisyonu ve doğumun gidişatı benim için önemli olan. Normal doğumda da sezeryanda da pişman olanlar, iyi veya kötü deneyimleri olanlar illaki var. İkisinden de memnun olan veya acı çeken illallah diyen. Her doğum şekli her kişide aynı olmuyor o yüzden bizdeki etkisi ne olur başımıza gelmeden bilemiyoruz. Değişkenlik gösteren durumlar olduğu için nette birşey söylenmiyor bu konuda doğal olarak. Mesela kimisinde sezeryan göbeği kalırken kimisinde kalmıyor bu bile bir olmuyor. Kimisinin normal doğumu zorlu geçiyor uzun süre oturamadım diyor çok dikişi oluyor, kimisi aynı gün temizlik yapıyor yada hiç dikişi bile olmuyor. Kimisi sezeryan ağrısını çok çekiyor kimisi hafif atlatıyor. Herşey kişiden kişiye değişiyor