Busraltn ben doktor kontrolü altında ilerledim ameliyattan 1 ay sonra denemeye başladık 2. Ayımda hamile kaldım doğal yolla hamile kalabilirsin demişti ameliyatımda patolije parçam gitmişti tekrar kist vs varmı yokmu anlamında çok şükür birşey çıkmadı süreç bu şekildeydi canım :)