Fgbebek-1 Kızlar 4 ay önce doğum yaptım 1 ay öncesinde adet oldum ama bu ay olmadım 10 geçti korunuyorduk da ama içimde korku var düzensizlik yaşayan var mı emzirme döneminde oluyor sanırım ama korkum var