Son 1 haftadır programı güncellememe rağmen reklamlar yüzünden foruma ya da başka bir yere giremiyorum?? Bir de başlangıçta açılan haftalık temsili bebek resmi yerine instagramda takip et yazısı çıkıyor bu ne ya? Programı silmeme ramak kaldı.. sevgili moderatörler bir şey yapsanız mı artık iyice kalitesi düştü buraların…