Merhaba anneler 🍀 bugün sabah uyandığımdan beri kasığımda ağrı şeklinde bir şeyler hissediyorum kalıcı değil gelip gidiyor ama enteresan daha gebeliğimi öğrenmeden de batma gibi oluyordu ama şu an tam olarak batma diyemem 6 haftalık hamileyim sizde de bu durumu yaşayan oldu mu