Bugün bat tarihim kızlar az önce akıntı oldu sandim adet oldum lavaboya gittim bişey yok peceteole sildim azıcık pespembe çok açık bir renk oldu peçete 2 saat geçti hala gelen giden yok acaba yerleşme vs mi oglumdada adet günü leke görmüştüm ama o belirgindi akıntı icindeydi bu öyle dehil