Dün gece pembe renk kanamam oldu ufak ufak, bugün kahverengiye döndü rengi. Adet bitiminde olan çamur gibi. Yaşayan var mı korkmam gereken durum var mı? Doktoruma sorduğumda leke şeklindeyse sıkıntı olmaz artarsa haberleşelim dedi. Sizden de duymak istiyorum..