Kızlar 20 gün önce sezaryen dogum yaptım dün yanlışlıkla anlık yeğenimi kucağıma aldım 20 kg yeğenim be sonrasında ameliyat yerimde ağrı oldu 2 gündür hala geçmedi daha önce yazılan uyusturucu krem ve PAROL içiyorum ama geçmiyor yürüdükçe ağrı oluyor normal sezaryen sonrası bile böyle dozlara olmuyordu daha önce başına gelen var mı bir şey olmuş olabilir mi dikişlerime