Twinmother22 İkiz kızlarım olacak rica etsem beğendiğiniz koymayi düşündüğünüz yada koyduğunuz isimleri yazabilir misiniz 🤗
__momsss Benim kizim İlay 2.ye İdil veya ipek düşünüyorum İlay Ulkenin en guzeli demek Tukce İdil de içten ve saf aşk
Dilansmr21 Twinmother22 bizim bebiş kız eşimle karar verdik ilk öğrendiğimiz andan beri İpek Dila dedik İpek Dila koyacağız Nil Asel Esila Lina Gece Doğa Eftelya Lavin Helin Dicle Arin Bunlar da seçenekler dahilindeydi ama