1cocuklumom Şimdiye kadar ilk haftalarda kız denildi sonra kesin erkek Denildi perşembe detaylım var acaba ne olacak net belli olur inşallah sizde böyle oldu mu değişti mi ?
1cocuklumom Aslii35 bana da 12 kız demişti 17 de erkek dedi şimdi 20+3 de detaylıya gidecem bakalım merak ediyorum