prensannesii_ 25 Eylül’de beta 15le hamileligimi öğrendim bir hafta boyunca iki günde bir kan verdim değerim 2 Ekimde 752ye Kadar yükseldi doktora gittigimde değerim 4ekimde 1500du ama beklenilen kadar artmamis yani kese görünmedi doktorum değerin düşüp kimyasal gebelik olacağını söyledi ve dediği gibi oldu 11 Ekimde randevum vardı 172ye düştü o gün kanamam oldu haftaya gel dedi yarın kontrole gideceğim