Zeynep1121 ilk bebeğimde neredeyse hepsini patikli ve tulum almıştım çok rahat ettim yenidoğan olarak değilde 0-3 ay olarak aldım sadece hastane çıkışları yenidoğandı zıbın bol aldım üstüne ilk zamanlar çok çıkıyor demişlerdi şimdi ikinci bebeğime de bol patikli ve tulumlu şeyler aldım zıbında 0-3 olarak 10-15 adet aldım patiksiz de 5-6 takım aldım