Aybarssmom__ Arkadaşlar 1 hafta olacak vajina ve bacakların birleştiği yer çok ağrıyor özellikle uzanıyorsam yada oturuyorsam kalkarken inanılmaz ağrıyor doktoruma soramadım yaşayan var mı? 25+2 hamileyim 😔
Mia0121 Aybarssmom__ benimde 26+4 aynı ağrı bendede var hatta kasık ve kalçaya kadar vuruyor resmen iki gündür hiç rahat değilim bu ağrılarla 😏
lorix35 Aybarssmom__ Bende de var aynı ağrı 33+2 pubis ağrısı deniyor ona oradaki kemik yaklaşık 2.5cm kadar esniyor ağrı olmasi normal dedi doktorum birde 12 kilo aldim vucudum herzamankinden daha ağır olduğu için ekstra ağrıyor normal bir durum ama siz yine de doktorunuza danışın tabi ki
Doga125 Aybarssmom__ 25. Haftadayim en az 2 aydir cekiyorum o ağrıyı tam tarif ettiginiz gibi ozellikle gun icinde yorulduysam akşam dahada artiyor doktoruma her gidişimde söylüyorum normal bisyn yok diyor 🤔
Aybarssmom__ Mia0121 o popo ağrısı 3. Ayımda vardı korkunçtu çok şükür geçti şimdi böyle bir şey yaşadım sağlıkla zamanında kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻☺️
Aybarssmom__ lorix35 🥹 ayni kiloyu almışız haftama göre sanki çok gibi ama bilemedim bakınca da hiç o kadar kilo almış gibi durmuyor tabi yine soracağım yek olmadığımı bilmek içimi rahatlattı teşekkür ederim yanıtınız için
lorix35 Aybarssmom__ Rica ederim endişe etmeyin her dönemde farklı şeyler oluyor ☺️ ben uzanirken ozellikle ilk ayaga kalktigimda resmen o agridan ilk adimları zor atiyorum birkac dakika sonra yuzde 85 gecmis oluyor. Kiloyu da kendinize dert etmeyin tabi ki sizin ve bebeginizin sagligini etkilemedigi surece dogumdan sonra hepsi gidiyor onemli olan bebeginizin gelisimi sizin sagliginiz 🙏🏻
Aybarssmom__ lorix35 çok teşekkür ederim nazik yanıtınız için ☺️ ben de ilk adımlarımı atamıyorum sonra alışıyorum yine de tedirgin ediyor tabi siz de sağlıkla zamanında kucağınıza alın inşallah
Aybarssmom__ Doga125 demek ki hamilelikte normal bir şeymiş ilk olduğu için benim sizlerden de “ bende de oluyor” yanıtını alınca daha iyi oluyorum ☺️
Aybarssmom__ husceyas Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻☺️ bu mucizevi güzel şeyin sonucunda bunları da görecekmişiz olsun bakalım
Doga125 Aybarssmom__ ama yinede idrara baktirmak lazim enfeksiyon varsa tedavisi şart bebege zarar verir allah korusun ben yarin baktircam sizde ihmal etmeyin
Minikperi Aybarssmom__ aynısı oldu meğer idrar yolu enfeksiyonum varmış. İdrar yaparken hiç sıkıntı yok sadece o bölgede ağrı vardı. Test isteyin doktorunuzdan 🌸
Aybarssmom__ Minikperi yaaa öyle mi o durumda genelde hep çiş varmış gibi olur aslında ama bu şekilde de oluyorsa tabi söylerim doktoruma da çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 💐
Minikperi Aybarssmom__ rica ederim evet ben de öyle biliyorum ama sıkışık hiçbir durumum yoktu. Hamilelikte farkedilmiyor diyolardı hakkaten doğruymuş. İnşallah sizde çıkmaz yine de 🌸