Sewal ben bugün aradım Ahmet beyi dedim ki ben ağahan hanın hastasıyım ama bebeğimi sizde renkli görmem mümkün mü o da birbirimizin hastalarına bakmıyoruz dedi etik bulmuyoruz dedi. Kasım Turan da baktırabilirsin dedi. O da 200 tl ama baktırsam mı acaba bilemiyorum. Ağahan bey çok iyi olmasa şu dk ahmet beye geçerdim 😂😂