Kızlar kaç tane hastane çıkışı aldınız?
Bebişiniz kaç kg ve boy doğdu?
1 tane hastane çıkışı aldım
0-1 ay 6 beyaz sıfır kol zıbın içten giydirmeye
0-1 ay 3 tane anvelop uzun kollu zıbın ve 3 tane yüksek bel alt
0-1 ay 1 tane tulum
1-3 ay 3 tane tulum
1-3 ay 3 tane takım
1-3 ay 1 tane penye hırka
1-3 ay 5 tane anvelop uzun kollu zıbın ve 5 tane yüksek bel alt
1-3 ay beyaz içten giydirmeye 10 sıfır kol zıbın
3-6 ay beyaz içten giydirmeye 6 sıfır kol zıbın
3-6 ay 3 tane anvelop uzun kollu zıbın ve 3 yüksek bel alt
3-6 ay 1 tulum
Bunlara ilave başka almam gerekir mi yeterli mi tecrübeli anneler öneride bulunursa çok sevinirim.
Ekstra hastane çıkışı alayım mı tekrardan?