Sevval_- Merhaba, 38+2 günlük hamileyim. İki gecedir karnım kasılıyor bir anda lavabo ihtiyacım oluyor çok defa bu şekilde oldu sabaha kadar uyuyamadım. Bunlar doğumun habercisi mi acaba? Yaşayan var mı?
yagmurrrra Sevval_- doğumun yakındır canım kasılmalarını takip et dakikalarını yaz 5 dkde bir olunca doktora git😊
surfermom Sevval_- benim 30. Haftada başladı, doktor rahim ağzını vb kontrol etti bir sıkıntı yoktu. Ama sıklıkları düşerse hemen gel dedi, oldu mu dakikasını tutuyorum çok şükür henüz düzenli değil. Daha 32. Haftadayım tedirgin oluyorum 😔
Sevval_- yagmurrrra ama ağrım falan yok sadece karnımı böyle biri elleri ile sıkıyor ve geri bırakıyor gibi bir his oluşturuyor sancı gibi değil yani
gudmorningbeya Sevval_- doğuma hazırlık yapıyor bebiş ama doğum yakın ve ya uzak diye bir genelleme yapılmıyor maalesef hiç belli değil
yagmurrrra Sevval_- bunların hepsi yalancı sancı doğum olması için bu sancıların düzenlenmesi gerekiyor bir baktım bi gece sancılar 15 dkde bir sonra 10 dkde bir sonra 5 dkde bir gelmeye başladı hemen hastaneye gittim doğum başladı bu kasılmalar sıklaştığınca dakika tutmayı unutma ama doğumun yakındır