gamzecgr Evrem990 göğsümün altında ufak bı tane çıktı ya normalde de yok ben de hiç çok rahatsız ediyor beni psikolojik olarak
aslanprenses_ Evrem990 boğazımda yaklaşık 20 tane meme altında da 10 tane filan 😂 yakında et ben olarak gezeceğim 😂
Wwwelk Kızlar bende de çok çıktı ya bir tanesi göğüsümde çıktı deforme olunca büyüdü 2.hamileliğimde dahada büyüdü ve bende dr danışıp aldırdım lokal anestezi ile şimdi iyileşti ve biraz pembelik kaldı o kadar
Minikperi Evrem990 ilk hamileliğimde çıktı maalesef kendiliğinden geçmiyolar boynumda sırtımda ensemde 25′e yakın tane çıkmıştı. Onları cildiye bir asit verdi tamamından yakarak kurtuldum tabi doğurduktan sonra. Şimdi ikinciye hamileyim şu an yenileri çıkmadı.
Sksjsux355-- Evrem990 Bende çıkmadi ama ablam da baya çıktı ve doğumdan sonra da kaldı yani geçmedi onda lazer ile yok edecek işte
Periikra İlk gebeligimde çıkmadı hiç ama şuan da boynumda var iki üç tane umarım düşer düşmezse kafaya çok taktım lazerle aldırmayın bile düşünüyorum elim sürekli boynuma gidiyor