pnar1108 Kızlar selaam, Aslında gen testi yaptırdık şu an cinsiyetimiz belli fakat doktor arkadaşıma söyledi haftaya parti yapacağız. Sizler de tahminde bulunabilir misiniz? 12+3 haftalık🥰 https://hizliresim.com/cblamaw https://hizliresim.com/k4jqpvm https://hizliresim.com/7c8tqoa
pnar1108 birhamilelikgunlugu ilk erkek diyen sensin bakalım sağlıklı olsun da, haftaya buradan söyleyeceğim🥰🥰🥰
Betusko pnar1108 evet bende erkek gördüm nub teorisine göre 3. Resimde. Ama bacağı bi an öyle görünmüşte olabilir sağlıkla gelsin ❤️
Seac pnar1108 Banada bacak gibi geldi. Çünkü nub bölgesinde olmuy olsa alt tarafında çıkıntı gibi bişey olunca erkek diyolar. Sağlıkla alın inşallah banada yazarmısınız bende sabırsızlıkla bekliyorum