Dnmzzeda Sekerpinar Canım bende ilk zamanlar öyleydim ve öyle öğrendim normal ☺️☺️☺️ şimdi de tuvalete kalkmaktan uyu uyan 🙃
Mlknr Çok normal ben ilk 3 ay hep uyudum şuan 5 aylığım hala daha uyuyorum. Kız annesi olucam kız çocuğu çok uyku yapar derler ama ne kadar doğrudur bilemiyorum. 🥰🥰
Mlknr Sekerpinar Allah bağışlasın, zor olur senin için çocuk varken uyumak dinlenmek pek mümkün olmuyor 🙏
Mlknr Sekerpinar Belki tam tersi de olabilir bende etrafımda yaşamış insanlardan duymuştum. Ama hamilelik sonuçta bu vucüt dinlenmek istiyor her hamilelik aynı olmaz için ferah olsun.
Sekerpinar Çok teşekkür ederim yorumlarınız için ☺️ 2 sene önce de düşük yapmıştım insan ister istemez evham yapıyor işte :) Kızımda 4 ay full kusmuştum, gerçekten de her hamilelik çok farklı..