Ocak04_26
Sağolun, doğum yapalı bir yıl oldu elhamdülillah 🥰
yok lavman yapılmadı çünkü lavaboya çıkmıştım zaten
Besteyi testi nedir bilmiyorum anlamadım orayı
Ben 41+6 da doğum yaptım acilmam yoktu ama bol kasilmam vardı ama sancı değil sadece nst de çıkan ve karında hissedilen kasılma, o yüzden fitil ile başlatıldı sonradan suni sancı verildi
Kendi başlamadı maalesef ama normal doğum nasip olduğu için çok mutluyum
Doğum başlatmak için herkes gibi yürüyüşlere egzersizler hep yaptım son haftalar merdivenleri iki iki inip çıkıyordum, hurma vs vs ama hiç biri etki etmedi, nasip hepsi vesile zaten…
inşaAllah hayır ve sağlık ile normal dogumunuz doğal olarak başlar ve sağlıkla kolaylıkla atlatırsınız 🤲🏻🌸
Doğum çok ani bsy ortada hiç bsy yokken aniden başlayabilir günler öncesinde belirtiler şart değil o yüzden birşey görmeseniz de endişe etmeyin akşam basladi sabaha doğum yaptım sabah başladı akşama doğurdum diyor çoğusu.