asl94 Merhaba 7+4 haftalık hamileyim cuma günü test yaptırdım aminotransferaz alt 58 referans aralığının dışımda çıkmış yüksek olarak araştırdığıma göre karaciğer hastalığının bazı belirtileri diyor bununla ilgili bilgisi olan var mı