Ben artık bu gebelik zehirlenmesini bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum kiminin hemen etkiliyor kimini yüksekte olsa bünye kaldırıyor zarar vermiyor heralde allahım sağsalim bebeklerimizi almak nasip etsin hap kullanmadan bu güne geldim yüksekliğe rağmen bakalım ne olcak 🙏🏼