meliketyfn
Merhaba canım 20+6 günlük hamileyim bende ilk 3 ay çok zor geçti benim için de ağrılar,miğde bulantısı,sulu yemek yiyemiyordum,sürekli uyuyordum çok şükür 3 aydan sonra hepsini atlattım daha hafifledi ama hamileliğin altın kuralı her ay yeni birşey kazanıyor vucüdun. O yüzden şuan da yaşadıkların da çok çok normal içini ferah tut. Ve ağlamak her ay da seninle bir gelecek doğuma kadar hormonlar gereği bazen en gereksiz şeylere saatlerce ağlıyorum sonra o ağladığım şeye oturup gülüyorum.