Krem1 bende 7+2 deyım benımde tüp bebek 5. Haftada ilk ultrasona gitmeden 1 gün önce bildiğin regl şeklinde kanamam oldu kesin düştü dedim sonra gittik kese vardı kalp atışı vardi istirahat ettim 10 gün sonra yine gittik kalp atışını duyduk bu defa ama kanama alanı hala devam ediyordu , bu sefer yatak istirahati verdi ve tabiki Progestan iğne proluton iğne de şimdi perş kontrolüm var umarım birazda olsa geçmiştir ve benimde çok bel ağrım oluyor ama sanırım kadınların %40 ı bu durumu yaşıyor ancak bebek sağlıklı ise hiç bir sorun olmuyor içimi böyle rahatlatıyorum inş sağlıkla kucağımıza alırız ❤️