Ben hastanede götürmedim sütün yeterli dediler bu arada sezeryan oldum sütüm gayet de geliyordu bol bol o konuda endişe etmeyin. Ama eve geldik sarılık oldu sanırım benim beslenmemden dolayı sütüm kaliteli değilmiş o yüzden 1 haftalık falandı mama aldık yalnız mamayı kesinlikle biberon ile vermeyin yoksa sizi emmeyi reddeder. Sizin göğsünüze alışana kadar mamayı şırınga ile azar azar verin. Ben ilk haftalar en fazla 30 ml verdim mamayı o da en fazla. Genelde önce emzirdim sonra arkasından 15 ya da 20 ml verdim. 1 aylık olduktan sonra biberona geçtim yavaş yavaş mamayı da arttırdım ama her zaman önce emzirdim. Dediğim gibi mama verirseniz bile biberon ile vermeyin.