tazegebesss Şunu söyleyeyim 1 ay öncesine kadar çok ağır şeyler yaşadım. Etlik şehir hastanesi, Ortadoğu, Yenimahalle devlet hastanesi ve bir çok doktora muayene oldum. İç kanamamı gören, aynı anda hem dış hemde normal gebelik geçirdiğimi söyleyen doktor Emine Kızıl Özbeydi çok iyi bi doktor tavsiye ederim.
(İlk doğumumda Ayşegül Baylas Şahine gitmiştim)