Kızlar merhaba ben cuma test yaptım üç tane pozitif çıktı. Sonra dünden beri kanama var. Ve parçalı kanama giderek de artıyor. Normalde perşembe akşamda pembe bir leke vardı. Bense adet oldum sandım test yapınca pozitif çıktı sevindim. Şimdi kanama bel ağrısı vs var. Yaşayan var mu lütfen yazar mısınız ? 🥺🥺🥺🥺