Kaderkya ay inanır mısın bende az daha bu postu yayınlayacaktım bende mi anormallik var diye anlamadım 8. Haftadayım 3. Haftada öğrendim gebeliğimi hiç kusmadım bulantı desen çok nadir ve saniyelik oluyor geçiyor aksine birde iştahım açık şimdiden 1-2 kilo aldım desem yeridir 🫢😂🧿