Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ilk defa. 36. Haftadayım. Sabah adet ağrısı gibi ağrım vardı nst bağlandı. Çatı muayenesini merak edenler için gerçekten hiç korkulacak bişey değil. Sadece kendinizi kasmayın hemen yapılan ve biten bişey. Korkanlar varsa eğer onlara bilgilendirme olsun ☺️