Cansel-58 senin inanmanla alakalı biraz da. Kimisi suyundan içiyor da kimisi sadece suya koyuyor. Ben bir kaç şişe kapağıyla içmiştim. Doğumum kolay oldu çok şükür. İkinciye gebeyim inşallah yine kullanicam. Okunmuş suya koyuyorsun veya koyarken de okunabilir. Nas Felak İnşirah, rabbi Yessir, Meryem suresi. Ne istersen oku. Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲