Herkese merhaba carşamba günü kanamam olmaya başladı ve hâlâ devam ediyor dünden beri afedersiniz kanamam pıhtıli oluyor yanı pıhtı atıyorum bu durum normal mi yoksa endişe etmeli miyim ilk defa kimyasal gebelik yaşıyorum Korkuyorum doktor randevum da Çarşamba günü