Cansu-bora 21+1 12 Ekimde detaylı ultrasona gitmiştim, akşamına ben kötüleştim doktorumu aradım test yaptırmamı söyledi . Yaptırdım pozitif çıktı 😒😭
Zzeyynep04 Cansu-bora geçmiş olsun canım umarım en yakın zamanda düzelirsin bol bol çorba iç hamile olduğun için maksimum parol veriyorlar
S_B6606 Cansu-bora cok gecmis olsun şaşırdım bi taraftan da covid var mi hala valla dikkat edin kendinize ne gibi rahatsizliklariniz var
Cansu-bora Zzeyynep04 Zzeyynep04 çok teşekkür ederim canım panadol verdi ateşim çok yüksekti diye o kadar kötü bir duygu ki anlatamam inşallah çabuk topralarım 😒 Ben ilk defa oluyorum
Cansu-bora S_B6606 ben yurt dışındayım burada var hala bitmişti ama turistler çok geldiği için yine hortladı ben öğretmenim okuldan bulaştı çünkü çocuklar hep hasta. Burada hala hastahane de tedavi olanlar var. O kadar da kolluyordum kendimi maske ile giriyordum derse ama bulaştı işte
Zzeyynep04 Cansu-bora ay bide hamileyken denk gelmiş iyi bari ilaç verdiyse umarım en yakın zamanda kurtulursun
S_B6606 Cansu-bora cok gecmis olsun dikkat edin kendinize corbalar meyveler c vitamini alin bol bol inşallah bi an once geçer
Cansu-bora Melike_4949 valla bende öyle diyordum ama artınca vakalar korkmuştum sonra da oldum işte 😒
minismom Cansu-bora o ayrı o agrı kesici benim dedigim kan sulandırıcı covid kanda pıhtılasma yaptıgından hamilelere kan sulandırıcı baslatıyolar bende 14 haftalık hamileyken covid olmustum gecen sene doktorum direk coraspirine baslattı sizde bi sorun doktorunuza
Melike_4949 Cansu-bora çok geçmiş olsun dikkat edin bol bol vitamin alın sirke ile gargara yapın sarımsaklı çorbalar için
Minikperi Cansu-bora geçmiş olsun canım. Artık covid eskisi kadar tehlikeli değil çünkü pek çok mutasyona uğradı. Aşı olduk sürü bağışıklığı kazandık vs vs. Bol bol vitamin ıhlamur ballı süt va tüketin ve grip gibi düşünün. Pozitif düşünün pozitif olsun🌸