Burdakı arastırma hastanwlerınde pek anlayış yok yanı bana denk gelmedı yada acaba gittiğim arastırma hastanesı dışında başka araştırma hastanesınde yaptırsam olurmu ılla ordakı kadın doğum yönlendırdı dıye o arastırma hastanesınde yaptırmak zorunda mıyım bılgınız var mı fark edermı