Kızlar hani atlet niyetine 🤣içten giydirdiğimiz beyaz zıbın var ya onu sıfır-kısa-uzun kol ne tercih ettiniz? Benim ilk gebelik doğum 3 şubat gösteriyor ama detaylı ultrasondaki doktorum 15 Ocakta doğum olur diyor.
Ben sıfır kol almıştım
0-1 ay 6 tane sıfır kol
1-3 ay 10 tane sıfır kol
3-6 ay 6 tane sıfır kol almıştım