36+5 günlük gebeyim tansiyon hastalığım yoktu fakat tansiyonum 16 12 ye kadar çıkıyor tansiyon ilacı başladı doktor ama gene de biraz inip geri yükseliyor böyle giderse zorunlu sezeryana alincam benim gibi olan var mı bu haftalarda doğarsa kuveze alma ihtimali varmış ne yapmalıyım kilosu2.600