subatmasali Bebeğim bugün 6 günlük oldu. 3765 gram doğdu şuan 3500 gram. Çok yiyor. An önce 80 cc anne sütü içti biberonla. 10 dakka uyudu uyandı. 30 cc de mama yedi biberonla. Normal mi böyle yemesi endişe ediyorum
Cinarsaitinannesi subatmasali 6 günlük bebek icin 80 ml cok fazla ben o zamanlarda 30 ml verirdim sizde 30 verin doymazsa aglarsa 30 daha verin
Yenibirannee subatmasali bende ozellikle aksamlari 2 meme emiyor + mama veriyorum anca uyuyor gun içinde 2 saat max duruyor 15 günlük oldu
Ozge56 subatmasali 2 saate 30 ml vereceksin canım sen onun çok yemesine bakma. 2 aylık olunca 60 ml 2 saate bir 3 aylık olunca 100 ve 80 arasi. Ben öyle yaptım çok veriyorsun 30 ml 1 ay 2 saat iyidir.
Busrata33 subatmasali kusmuyor mu ?çok fazla veriyorsunuz doyduğunu bilmez yenidoğan bebek siz yönlendireceksiniz.26günlük emiyor ama sağdıgım sütü verdiğimde bile 40ml veriyorum fazlasını kusuyor bile
Cinarsaitinannesi Cinarsaitinannesi ben aslinda orayi mama anladim ben hep emzirdim biberonla vermedim sütü ama bebegim cok uzun emerdi anne sütü rahatsiz etmez bence mama da sınır var
subatmasali Cinarsaitinannesi öyle veriyorum durmuyor bir daha veriyorum memeyi istemiyor bende sağıyorum
Cinarsaitinannesi subatmasali anne sütünün zarari olmaz bizimki de memede belki daha fazla icmistir doyana kadar içsin ac olunca zaten durmaz biberon gaz yapar ama hava yuttuğu için gazını iyi çıkarın rahat uyur o zaman