Gdhjddkkd evet benim de yumurtlama üzerinden 6gun geçmişti ki çok kötü istifra ettim doğrudur. Yani hamile idim. Lakin siz bunu sormamışsınız. Karın pit pıt atması diye Bi başlık vardı ben ona cevap verdim. Yoksa ilk günler olmasına rağmen elbette belirti oluyor. Kasikta sancı, uyku hali, bacaklarda halsizlik, göğüs uçlarında aşırı hassasiyet gibi….