Benim normalde yumurtlamam 30. Günden sonra oluyordu o yüzden femara kullandım ve ultrason desteğiyle takip ediyorum 2 yılı geçti 1 kere hamile kaldım mart ayında kimyasal oldu inşallah bu sefer kalabilirim,kalabiliriz 🤲🏻
Yoksa kasım ayında aşılama başlayacağız 😕