Merhaba, dün otururken birden çamaşırımın ortasını komple ıslatacak kadar su geldi. Hemen doktora gittik, muayene ve nst de hiç sorun çıkmadı. Turnusollu ped taktık yarım saat yürüdüm bi daha hiç akıntı gelmediği için amniyon sıvı mıydı değil miydi anlaşılamadı. Ama muayenede bebeğin sıvısı normal çıktı. Hiç başına gelen oldu mu? Altına kaçırma da olabiliyormuş ama hiç idrar gibi renk yoktu çamaşırım sanki suyla ıslanmış gibiydi.