Kaykayse Haftada doğum sancılarım başladı ama açılmam yok bu dönemde bunları yaşayıp doğumu normal zamanlarda yaparlar var mıdır acaba
Yareneylul Kaykayse 30. Haftada başladı serum adalat progestan iğne ve fitil ile 35+3 teym ama çok ağrılı sancılı geçiyor birde bebeğin ciğerleri gelişsin diye iki doz iğne yapıldı
Kaykayse Yareneylul banada serum taktılar nidicard diye bi ilaca başladım günde 4 iki kere antibiyotik yaptılar ama sormadım nedir ismi diye haftada bir kontrol istedi bakalım nasıl bir süreç bizi bekliyor