busssrayildizzz16-10 Kendi rahatın içinse kabin boy öneririm. Bebeğin rahatı içinse travel öneririm. Benim asansörüm var, arabam geniş, uçağa binmiyoruz, eşim hep yanımda olur ben asla taşımam kraft travel sistem aldım. Benim istediğim tüm özellikler vardı. Kabin boylar görüntü olarak dandik oyuncak gibi geldi bana oturma yerleri falan çok küçük 10 kg dan sonra bebek rahat edemez. Arada 3 kg falan fark ediyor. Sizin ne beklediğinize göre değişir yani.