1palyaco Aynı saatlerde yapamadım maalesef ama bundan sonra aynı saatte yapmaya çalışacağım . En son ki saate göre yapacağım yani 16.00gibi . Eşimin iş saatine göre ayarlamak için sizce bu saate yapılmasında sakınca var mı? Ve pik yok değil mi üç günde de?
Hicran57 1palyaco pik olmamış hala benım duvarıma bakarsanız pik oldugu hali orda gözüküyor daha net anlarsınız
momofmychildren Canım her gün aynı saatte yap ve yapmadan 2 saat önce sıvı tüketimini bırak,henüz pik olmamış ikisi de aynı renk olunca pik oluyor
1palyaco momofmychildren teşekkür ederim evet saat olarak müsait olamadığımdan denk getiremedim . Ama bundan sonra saat 16.00 gibi yapacağım inşallah
1palyaco Hicran57 evet gördüm doğru diyorsunuz . Yapmaya devam edeceğim bakalım inşallah yumurtlama olur bu ay.