Bana da benzer ilaç olarak kadın doğum doktorum 2×1 panadol verdi geçen haftalarda. İçip içmemek arasında kalmıştım ama aile hekimim de içmemezlik yapma dedi, ateşin çıkar farketmezsin, direncin iyice düşer dedi, kötü olursan iç mutlaka dedi. Gerçekten de hastalıktan gece uyuyamıyordum, uyumamı panadol sağlamıştı. Öyle atlattım. Boğaz için de zencefil ve ıhlamur çaylarını öneririm. Yeni hastalıktan çıktım ben de, onları içtiğimde iyi geliyordu. Eşimden daha hızlı toparladım çok şükür.