tunahansmom Kızlar yarın 11. haftaya giriyoruz ve felaket kasık ağrım var özellikle yataktan kalkarken çok oluyor sürekli batma şeklinde oluyor aniden geliyor 10 saniye sürüyor sonra geçiyor bunlar normal mi yaşayan var mı aranızda yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻
Senem112 tunahansmom o haftalarda bende çok kötü kasık ağrısı yaşamıştım. 12 13. Haftalar öldüm diyebilirim hareket edemedim yatsam yatamadım pantolon vs giyemedim koltuktan bile zor kalktım yürürken bile çok canım yanıyordu doktorum normal demişti. Rahim büyüdüğü içinmiş.Tabi idrar kan testlerimde bi sorun yoktu ona istinaden normal dedi. Aynı kasık ağrısı 22 23 haftada oldu yine kan idrar testim temiz çıktı onada normal demişti