Liv3652 busraoz0811 jilet kullanmıyorum su an ağda yaptırıyorum ama daha önceden Venüs kullandım ağız kesme kismi korumalı ve kendinden jelli o kadar kesik yapmıyordu
tugbadurmaz34 busraoz0811 valla jiletler çok pahalı tek kullanımlık olduğu için bimin jileti iş görüyor ve gratiste yine uygun fiyatlı pembe bir jilet var o da iyi
Ebrugrgn busraoz0811 Gillette Venüs kullanıyorum 5 bıçaklı olanını kesi de olmuyor kullanırken kenarları kendinden jelli
tatlibebegim_ Ecelt bu jileti bacaklarımıza ve göbeğimide yapmayı düşünüyorum kaç günde çıkartıyor birde bi başlığı ne kadar süre gidiyor