Geçen ay ayin kaçında adet oldunuz. Ayin kaçında olduysanız yine bu ay o tarihte yapın bana doktorum öyle demişti. Bende bunları kullanarak hamile kaldım. Ama doktorumun dediği tarih dışında asla test yapıp kendimi olumsuz etkilemedim çünkü geç döllenme olur vs çıkmaz üzülürsünüz