Herkese merhaba hanımlar
2 gün önce yaptıgım kan testiyle betam >1000 seklimde yazıyordu. 5+1im su anda uygulamalardaki hesaba göre.
Doktora ne zaman gitmeliyim
Kese kaçta görüldü sizlerde. Gidince en azından kese görüldü denmesini istiyorum. Cünkü bi tane düsük yaptım maalesef. Negatif herşeyden korkuyorum. Cok temkinliyim, keske böyle olmasak ama elimde değil.
Hangi belirtileriniz var? Benim özellikle sağ kasıkta ara ara kasılmalar oluyor. Cok sık değil. Yatmadan öncede gazım cok oluyor. Karnım sanki 5 aylık gibi şiş ve sert oluyor. Sizde böyle bisry yaşadınız mı?